Zalando، خردهفروشان آنلاین اروپا، در سال 2022، 6 درصد مشتریان با وجدان دارد، 51 مشتری «چالشهای 2022» هستند.
در سال مالی، تقویم دادگاه Zalando با 0.
1٪ 9.
18 پوند در هر زیلیون (10.
34 میلیارد یورو)، به طور محدود تحلیلگران 9.
20 پوند در هزار (10.
36 میلیارد یورو) تخمین می زنند.
سایر ارقام مالی که همگی در کنار هم قرار گرفتند در محدوده ای قرار گرفتند که مهمانان به روز شده آن «پس زمینه چالش برانگیز» بودند.
GMV به 3 درصد رشد کرد و 13.
14 پوند در هر زیلیون (14.
8 میلیارد یورو) رسید.
پیش رو و مالیات (EBIT تعدیل شده) 163.
87 پوند (184.
6 میلیون یورو) بود.
Zalando's 2 خود را با قبل مقایسه کرد.
رابرت گنتز، یکی از مدیران عامل Zalando، اظهار داشت: «اینکه ما در روح زندهمان درک نشدهایم، بهطور نامطلوبی نشان میدهد که دور کمرمان کار میکند.
ما مشتریانمان Zalando و این ما روابطمان با آنهاست.
نیازها و علایق آنها بسیار مهم است.
آنها ما را تشویق خواهند کرد و ما را طولانی تر».
ساندرا دمبک، CFO در Zalando، افزود: «چالشهای سال 2022 ما را ایجاب میکرد که با تمرکز لیزر مواجه شویم و ما اقدام کردیم و قاطعانه اندازهگیری کردیم که مقادیر ceteris paribus را به حاشیه براند.
"مستمر ما به ما اجازه می دهد تا اولویت های خود را سرمایه گذاری کنیم، خواه این باشد که برندها و برندها و شرکای درجه بندی، خط کاری مستقیم به مصرف کننده آنها را در تقابل با یک کانال قرار دهند.
"
این مجموعه برای سرپیچی از پایگاه انسانی خود، محصولات سرپرست آن Highsnobiety است که در ژوئن 2022 خریداری شد.
زالاندو یک بار 80 صفحه انتخاب شده از این همکاری را معرفی کرده است که طبق گزارش ها به 7 کاربر جلب شده است.