طراحی جانمایی ویلا طراحی ویلا

طراحی ویلا یک طبقه

طرح طاها ویلا شمال

طرح ویلای تریبلکس طراحی ویلا طاهری

طراحی ویلا مدرن شمال

طراحی ویلا مثلثی

طراحی ویلا مدرن در ایران

طراحی ویلا مدرن کوچک

طراحی ویلا محوطه

طراحی ویلا مدرن یک طبقه

طراحی ویلا مشهد

طراحی ویلا مدرن فلت

طراحی ویلا مهسا مکی نژاد

طراحی ویلا مدرن دوبلکس

ساخت ویلا تبریز

طرح ویلای تریبلکس

طراحی تاسیسات ویلا

طراحی تراس ویلا

طراح ویلا تبریز

طرح ویلا تریبلکس

تعرفه طراحی ویلا

طراحی ویلا در تبریز

طرح تراس ویلا

طراحی ویلا تبریز

طرح ویلای فردوس

طراحی فونداسیون ویلا

طراحی فضا ویلا

طراحی فضای ویلا

طراحی ویلا ی فلت

طرح ویلا فلت

ساخت ویلا فلت

طراحی ویلا فضاسازی

طراحی ویلا فلت مدرن

طراحی ویلا فلت

طراحی ویلا اروپایی

طراحی ویلا ایران

طراحی ویلا ارزان قیمت

طراحی ویلا اتوکد

طراحی ویلا

طراحی جانمایی ویلا طراحی ویلا

طراحی نمای خارجی ویلا باید به گونه ای باشد که علاوه بر جذابیت و حسن ظاهری، مشکلی در نورگیری ساختمان، حریم خصوصی و پوشش آن ایجاد نکند. نمای ساختمان باید از متریالی ساخته شده باشد که با توجه به نوع اقلیم، گم رفت انرژی به حداقل ممکن برسد. اگر ویلای یک طبقه می پسندید، سبک مدرن برای طراحی نمای خارجی ویلا مناسبتر است چون در معرض آگاهی بیشتری است. اما اگر ویلای دوبلکس بخواهید، المان عمودی باید در نما بیشتر باشد مخصوصا ار طراحی ویلا با عرض کم نباشد. به‌جهت ویلاهای دوبلکس، سبک مینیمال برای طراحی نمای خارجی ویلا گزینه بهتری است.

طراحی نمای ظاهری ویلاهای همکف یا فلت با سقف شیروانی همراه است و سبک مدرن را برای آن گزینش می کنند. این نوع ویلاها که در شهرهای شمالی بسیار زیاد هستند به منظور دوری از شلوغی ملک صنع می شوند بنابراین اگر طراحی نمای خارجی ویلا در سبکی بجز روزآمد باشد، دوباره همان بافت شهری را در ذهن متبادر خواهد ساخت که اصلا مناسب و حرفه ای نیست.

طراحی ویلا اینستاگرام طراحی ویلا

ویلایی دوبلکس پر طرف‌دارترین سبک ویلاسازی است. ویلاها در اغلب موارد برای اقامت یک خانواده هستند، بنابراین طرح ویلایی دوبلکس و نیمه دوبلکس نوع مطلوبی از طراحی به شمار می‌رود. سقف بلند فضای راه‌پله و وید ایجاد شده، باعث دلبازی و روشنی فضا می‌شود.

یکی از مزیت‌های مهمی که در طراحی و اجرای ویلایی دوبلکس وجود دارد این است که از لحاظ فیزیکی بصری به بسط فضایی می‌انجامد و همچنین طبقات می‌توانند به‌صورت پیوسته از طریق یک راه‌پله شاخص با فرمی جذاب به هم مرتبط شوند.

پلان ویلا دوبلکس باید طوری سازماندهی شود که فضاهای عمومی و خصوصی در ترازهای جوراجور ارتفاعی قرار گیرند. سبک رایج بدین‌گونه است که اتاق نشیمن و پذیرایی با تخصیص بیشترین سطح به نفس در طبقه پایین قرار می‌گیرند. در کنار آنها آشپزخانه، اتاق ناهارخوری و البته یک سرویس نزدیک ورودی اصلی جای می‌گیرند و در طبقه بالا اتاق‌خواب‌ها، آرام خصوصی و سرویس‌ها و حمام‌ها، تراس‌ها و بالکن‌ها تعریف می‌شوند.

طراحی ویلا با استخر | بهترین طراحی ویلا جدید -

امروزه داشتن یک ویلا مدرن برای هر شخصی ضروری به نظر میرسد تا بتواند آخر هفته های وجود را در ویلای خود با فضای سبز مقبول و آرامش بخش بگذراند. اما اشخاصی نیز هستی دارند که علاوه بر این، فکر های بزرگ تری همچون استعمال به عنوان لوکیشن های برای مراسم های خاص ، عکاسی و … را در سر می پرورانند. به همین دلیل کارفرما پیش از شروع پروژه باید طی جلسات با تیم طراحی ، نوع کاربری و هدف از طراحی ویلا خود را بیان کند. از این رو در امر طراحی ویلا باید سلیقه، هدف، میزان اعتبار و موقعیت روش گیری سازه مشخص شود. در این راستا گزینه های بی شماری مد نگاه مهندسین معمار است که کارفرما آن را تعیین خواهد کرد. از یکباره آن شامل موارد زیر خواهد بود:

ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/

برچسب ها
بهترین ها
اخرین مطالب