بر اساس اصل پیشینی Loyalty Lion، فروش های جذاب جمعه و سایبر دوشنبه امسال "نقاشی یک تصویر" است.
دارایی هایی که 68 درصد مصرف کنندگان آن خریدهای تعیین کننده BF/CM هستند، 67 درصد BFCM 2022 بحران هزینه زندگی هستند.
62٪ خریداران به دنبال دوره BF/CM هستند، 65٪ آنها برندها و اعتماد را در اولویت قرار می دهند.
74٪ مصرف کنندگان قیمت را بسته اند، 51٪ منتخب و 64٪ خط مشی بهتر را انتخاب می کنند.
با این حال، تاکید کرد که مصرفکنندگان از هر طرف نگران BF/CM هستند و تاکید میکند که اتفاقاً مشتریانی وجود دارند.
54 درصد از خریدارانی که به عنوان مثال با تخفیف مواجه نمی شوند و بنابراین و 50 درصد که محصولات تهیه می کنند دارای تخفیف نمی باشند.
علاوه بر این، 52٪ از مصرف کنندگان اعتراف می کنند که حوصله مرگ مربوط به BF/CM را دارند.
در سال گذشته، 57 درصد مصرفکنندگانی که BF/CM 2021 به خرید فشار آوردند، در مقایسه با 36 درصد در سال جاری.
56% مصرفکنندگانی که محصولات را در طول BF/CM برند میکنند، در مقابل همه اینها که 48% کاهش یافته است.
در توضیح دادهها، گفت: «نشان میدهیم که مصرفکنندگان جمعه امسال فجیع به نظر میرسند، این است که برندها و خردهفروشان این فرصت را انجام میدهند.
»