سئول، 26 ژانویه (یونهاپ) -- شرکت KT&G، شرکت دخانیات کره ای، پنجشنبه کسب و کار فروش خود را در سال 2027 و به همین ترتیب استراتژی خود را هدف قرار داده است.
هدف KT&G فروش 10 تریلیون وون (8.
1 دلار آمریکا) است.
میلیارد) 2027، در مقایسه با فروش همیشه سبز تخمینی 5.
9 تریلیون وون در سال 2022.
سال، 33 درصد از عملیات فروش خود را به دست آورد.
با تمرکز بر کسب و کار نوپای سیگار (CC)، شرکت بازرگانی کسب و کارهای نسل بعدی خود (NGP) که محصولات گرما نمی سوزند (HNB) و کسب و کار.
" ما 4 تریلیون وون اصلاح کردیم و سالها NGP، محصولات HNB، کیونگمن کیتیاند جی را طی رویداد Investor prime این شرکت در سال 2023 کیف کردیم.
KT&G پس از قزاقستان و شرق برای مکانهای یک کارخانه، بنگ، که همه در نظر گرفتن افسر مالی و فوقالعاده پادشاه الکترونیک در خدمت هستند.
در پایتخت، قطار قصد دارد پول خود را بسوزاند و گفت: به بانک ها وام بدهید.
KT&G محصولات تنباکوی بدون دود، HNB ارزشمند را به فروش می رساند.
Lil effectual "سکوی" گرما نسوخت KT&G است با توجه به اینکه در سال 2017 بود.
این سه نوع - برگ های تنباکو و مایع شده رها شده است.
محصولات HNB دستگاه های الکترونیکی هستند که سیگارهای الکترونیکی هستند.
، تنباکو بکشید.
توتون و تنباکو یک بحث دمایی است و ایجاد کننده آن است.
KT&G محصولات HNB، محصولات لیل و لیل خود را به 30 کشور 2020 به شبکه های فروش Philip Morris Inc.
p>
این استودیو 90 درصد از فروش سیگار و 10 درصد بخش HNB را به دست می آورد.
KT&G دارای چهار کارخانه تولید تنباکو، کره، روسیه و اندونزی است که دو کارخانه تولید تنباکوی آنها بسیار زیاد است.
13.
6 هزار نخ سیگار در سال.
این عکس که در 26 ژانویه 2023 گرفته شده است، نشان میدهد که کیونگ من به پرسشهای سهامداران، تحلیلگران و دیگران در جریان رویداد سرمایهگذار افلاطونی سال 2023 شرکت KT&G پاسخ میدهد.
(یونهاپ)
kyongae.
choi@yna.
co.
kr
(END)