ابتیاع دستگاه لیزر پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس بهمراه معرفت معایب و ویژگی ها

یکی از برندهای معروف در دستگاه های لیزر موهای زائد،پلاتینیوم می باشد.اگر شما قصد خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم را دارید انتخاب درست و بجایی را انجام داده اید.اما لیزر دایود پلاتینیوم دارای یک سری از مختصه ها و مشکلات می باشد که آگاهی این خصوصیات برای افرادی که قصد خرید دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم را دارند،خالی از لطف نمی باشد.قصد داریم بطور کامل در این مقاله بصورت کامل لیزر دایود پلاتینیوم را معارفه کنیم تا شما ملتزمین عزیز شناخت بهتر و بیشتری نسبت به این دستگاه لیزر زیبایی مرئی کنید.

لیزر موهای زائد دایود مدل پلاتینیوم در پایه کارتل آلما امریکا می باشد اما دیار چین سفل لایسنس آلما نیز اقدام به تولید و ساخت دستگاه دایود پلاتینیوم ایضاً در سالهای پیش کرده است.با خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم شما در واقع سه دستگاه لیزر را خریداری می کنید!!!به بلد اینکه این دستگاه حذف موهای زائد در هر ۳ طول موج ۷۵۵،۸۰۸ و ۱۰۶۴(الکس-دایود – اندیاگ) حرفه می کند .لیزر سورس دستگاه پلاتینیوم از هرسه لیزر بار ، میکروچنل،ماکروچنل و نانو چنل نیز پشتیبانی می کند.

تعمیر دستگاه لیزر پزشکی

دستگاه لیزر مو زائد تیتانیوم | انواع دستگاه جوانسازی پوست و پرکاربرد در کلینیک های زیبایی -- سال 1400

از دیگر اشکال دستگاه جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی معتبر و حتی تالار های زیبایی استفاده می شود، دستگاه آر اف فرکشنال است.در دستگاه آراف فرکشنال همانگونه که از نامش پیداست از امواج رادیویی استفاده می شود. آر اف فرکشنال جزو سیرت های کمتر یورش‌گونه و کاملا ایمن است که با حروف اختصاری ( microneedle fractional RF )MRF نیز شناخته می شود.این رفتار جوانساز با استفاده از دستگاه مخصوص خود اجرا می شود که دارای دوزینه های بسیار ریزی در حد دو میکرون است که به پوست وارد می شود. امواج رادیو فرکانسی در بین این سوزن ها و در داخل پوست تبادل می شود.این تبادل امواج رادیویی در پوست، سبب وضع گرما در نصیب درهم پوست می شود. نفوذ این امواج در لایه میانی پوست علت تحریک کلاژن سازی و دیگر تغییرات در ساختمان پوسه شده و باعث جوانسازی و ترمیم کسالت های پوستی می شود.

دستگاه لیزر تیتانیوم دست دوم | مناسب ترین ویژگی های دستگاه لیزر دایود در حذف موهای زائد تنه -

استفاده از می‌تواند شما را برای پیوسته از شر موهای کل بدن و اکناف مختلف بدنتان از یکسر صورت، دست‌ها و پاها، زیر بر و ناحیه تناسلی رها کند.

بسته به نوع از بین بردن موهای زائد، دستگاه لیزر موهای زائد دایود به‌خاطر اطوار پوسته موثر خواهد بود. اولا حین درمان با این دستگاه شما هیچ دردی را عاطفه نخواهید کرد، ثانیا این ادات خاص حسن تقریباً در هر قسمت از بدن قابل اجرا است.  ثالثا اثر فتوترمال لیزر فقط بر فولیکول مو تاثیر می‌گذارد نه بافت پیرامون آن. همچنین استفاده از این فن درمانی با این دستگاه باعث ایجاد زخم نمی‌شود و بسته به عدد فولیکول‌های مو که لزوم به درمان دارند، این روش را می‌توان ۴-۶ پاس بازگویی کرد.

تعداد جلسات لازم برای رفع موهای زاید بدن با استفاده از دستگاه لیزر دایود به عواملی چون رنگ موی تک و رنگ جلد ناحیه مورد نظر بستگی دارد.  با استفاده از این دستگاه هر وعده شماره زیادی از فولیکول‌های مو مورد آماج قرار می‌گیرد و این موجب کاهش تعداد جلسات درمانی می‌شود.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم
برچسب ها
بهترین ها
اخرین مطالب