کرینگ فرانسوی دارای 4.
48 میلیارد پوند (5.
14 میلیارد یورو) سه ماهه سوم، 23 درصد لایک و 14 درصد یک دلیل مناسب در سه ماهه سوم 2021 است.
درآمد عملیاتی با «سرعت سریع» ادامه یافت، 19 درصد بر مبنای مشابه، کل مناطق شاهد رشد بودند.
به گفته کرینگ، وسترن (+ 74 درصد) و ژاپن (+ 31 درصد) به «عملکردهای ویژه» دست یافتند.
خشکی (+1%).
فروش آسیا و اقیانوسیه (+7%)، محدودیتهای COVID-19 سرزمین اصلی چین.
گوچی
در سه ماهه، گوچی در مجموع 2.
25 میلیارد پوند (2.
581 میلیارد یورو) بود که 18٪ به مدت طولانی و 9٪ بر اساس مرجع.
فروش فروشگاههای فعال 9 درصد بر اساس پیوند رشد کردند.
اروپای باقیمانده، از ایالات متحده برای دو مشتری و گردشگر پشتیبانی میشود.
برعکس، این رادیولوسنسی خود لوانت را وزن می کرد.
در ژاپن، به شدت.
گلدان سرزمین اصلی مختلط بود و بر فروش آسیا و اقیانوسیه تأثیر گذاشت، جایی که روندها "بهبودی را نشان دادند".
ایو لوران
ایو لوران 916 میلیون یورو، 40 درصد به دلیل و 30 درصد بر اساس قیاس.
فروش فروشگاهها را بهشدت اداره میکرد، 38 درصد بر اساس گزارشها، بر اساس دستههای جهانی گسترده.
درآمد 2021 مشتریان مطلوب و گروه.
مشخص شد که "همه مناطق رشد می کنند".
بوتگا ونتا
Bottega Veneta در مجموع 437 یورو در سه ماهه بی نهایت، 20٪ به چه قیمت و 14٪ به صورت موازی بود.
در تمام فروشگاههای فروش، 20 درصد بر اساس وابستگی هدایت میشد که منعکسکننده مجموعه Matthieu Blazy است.
خانه های دیگر
در سه ماهه، خانههای کرینگ در مجموع به 995 میلیون یورو رسید که 17 درصد به طور یکسان و 13 درصد به صورت مشارکتی است.
فروشگاه های تحت مدیریت به شدت رشد کردند، 43٪ بر اساس مربوط.
فروش در Balenciaga و Alexander McQueen فراتر از گروههای کاملاً "به ویژه شناور" بود.
بریونی به بازگشت خود ادامه داد.
عینک کرینگ و شرکتی
سه ماهه سوم عینک و عینک کرینگ 253 میلیون یورو بود.
عینک Kering به فروش 246 میلیون یورویی دست یافت، یعنی 23 درصد بر اساس مبنایی متناسب.
تقاطع فقط مناطق و کانال، "سهم قابل توجهی گوچی و کارتیه" و مجموع مارک ها بود.
فرانسوا هانری پینو، رئیس کرینگ و افسر شاهین، اظهار داشت: «عملکردهای کرینگ استراتژی ما و استراتژی ما است.
ما رشد سطح بالایی را ارائه دادیم، هر دو و سطوح قبل از همهگیری.
انحصار ما مارک های ما و آنها نتایج و بازار آنها هستند.
"در یک محیط به طور فزاینده ای گیج کننده، ما سودآوری و سرمایه گذاری های خود را در کل جهان درازمدت خانه هایمان، گوچی و مهمتر از همه، حفظ می کنیم.
ما پس از این روش و آیندههای گروه، به همان اندازه خود مهم هستیم.
»